This is a nice opportunity for you to show off your work using this amazing, clean and minimalistic template for blogger!

Saturday, July 16, 2011

Big Boss Media Prima


2-3 minggu lepas aku ada terbaca laporan yang menhatakan bahawa Dato' Sri Ahmad Farid Ridzuan ditarik oleh orang-orang kerajaan untuk berkhidmat di jabatan-jabatan dibawah jabatan oerdana menteri. laporan itu juga menyatakan bahawa banyak desas desus yang menyatakan bahawa Dato' Sri Ahmad Farid Ridzuan berkemungkinan akan dilantik menjadi menteri penerangan uantuk penggal yang akan datang. hari ini, laporan baru pula menyusul, menyokong dan menguatkan lagi kesahihan laporan pertama tersebut. daripada sumber dan bukti gamba yang disiarkan. Dato' Sri Ahmad Farid Ridzuan telah di tugaskan sebagai dilantik sebagai penasihat komunikasi Najib Razak, isteri Rosmah Mansor. Dengan  jawatan bertaraf timbalan menteri, tidak hairanlah semua rangkaian media di bawah Media Prima boleh digunakan untuk menyebarkan propaganda kerajaan. walaupun ada yang mengatakan bahawa Dato' Sri Farid Ridzuan telah melepaskan jawatan CEO Media Prima,namun tidak mustahil beliau masih boleh mempengaruhi Media Prima dalam proses penyiarannya. 


agak-agak berapa la ganjaran yang diberikan kepada Dato' Sri Farid Ridzuan sehingga beliau dengan rela hati melepaskan jawatan CEO Media Prima yang sememangnya menjanjikan gaji yang besar untuk berkhidmat di JPM..well ni la businessman!

Share/Bookmark

0 comments:

Post a Comment